Mijn avontuur 2018 - Reisverslagen van Anne - WaarBenJij.nu Mijn avontuur 2018 - Reisverslagen van Anne - WaarBenJij.nu

Mijn avontuur 2018

Nog zeven weken en dan is het zover...
Het volgende avontuur kan gaan beginnen.

Een reis met vele mogelijkheden en de smaak hebben we te pakken, sinds vorig jaar naar west Canada, was een groot feest.
Een route uitgestippeld maar wel diverse keren met the finger in the air aangepast.

Maar nu het volgende doel, eind vorig jaar een ticket gekocht naar Toronto waar de reis zal gaan beginnen.
Wederom een goede SUV afgehuurd voor de komende reis, kaarten gekocht tijdens de laatste wintersport.
Het was een dag met uitzonderlijk slecht weer dus konden we dat keurig doen.

Echt een plan hebben we niet gemaakt, de eerste nacht zal vlakbij de luchthaven wezen.
Dit keer geen hotel maar keurig een camping gevonden!

Het enige wat we het willen is naar de oost kust.
Er zullen wel veel kilometers bij komen.

Toch is er wel een kleine voorbereiding gaande, het inpakken van de rugzak.