Einde van.... - Reisverslag uit Sydney Mines, Canada van Anne - WaarBenJij.nu Einde van.... - Reisverslag uit Sydney Mines, Canada van Anne - WaarBenJij.nu

Einde van....

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

26 Juni 2018 | Canada, Sydney Mines

Dinsdag 26 juni, zonnige dag met stevige wind van 7 tot 13 graden
Five Islands - Bras d’Or
7082,0 km - 7482,4 km = 400,4 km

Het is avond vier voor negen om precies te zijn, mn vingers zijn behoorlijk stijf van de kou. Komt omdat we een rondje over de camping hadden gelopen.
Maar nu zitten we in de Ford SUV, nadenkend wat de afgelopen dag ons heeft gebracht om hier helemaal te belanden.

We hebben de afgelopen dagen vanaf het begin in Toronto onafgebroken velen kilometers af onze kiezen….
En nu?
We wilden verder….
Maar we kwamen tot besef, tot hier en nu ff niet verder!
Genieten doen we volop, van elk moment als zijn het de kilometers die nu achter ons liggen!
Laat staan wat er nog moet komen!

Maar goed, terug naar deze dag.
Wederom om vijf uur klokslag wakker, maar de nacht was goed verlopen en hebben nu wel in een keer door kunnen slapen.
(Om half tien gisteravond waren we omweg naar dromenland!)

We waren snel op weg en als eerste doel naar een MC Donald voor de verzekerde WiFi en een schoon toilet(!)
De richting bepaald waar we naar toe zouden gaan en gaan dan eindelijk echt weg….
Naar het onbekende, nog wel ff bij de Wallmarkt boodschappen gedaan.

De omgeving is prachtig overweldigend mooi, de Britten noemen het hier niet voor niets het nieuwe Schotland, hoe Nova Scotia is. Flinke heuvels en mooie brede nieuw aangelegde wegen en altijd bezig om het nog beter te maken dan het eigenlijk al is.

Om half drie rijden we North Sydney in, om informatie in te winnen over Newfoundland….
Maar nee, dit wordt te gortig en besluiten rechtsomkeer te maken en belanden dan vervolgens in Cape Breton op de camping.
Aangezien er verteld wordt dat het morgen ook nog een zeer aangename dag wordt is het besluit gevallen om hier een nacht extra te blijven staan.
Wat we gaan doen weten we nog niet, maar dat zal wel goed gaan komen!

Op naar een koude nacht, maar lekker diep weg duiken in de slaapzak!
Lekker slapen, en morgen weer gezond weer op ;-)

• 27 Juni 2018 - 18:14

Wiel:

Zozo km vreter denk dat het nodig is in een zo,n groot land. Ben je met meerdere omdat je spreekt met we. In ieder geval een fijne voort zetten van de reis groetje.

• 27 Juni 2018 - 21:23

Tante Hilda:

Ha Lodewijk'
    Ik ben benieuwd wat je morgen gaat doen nu je nog een nachtje op de camping blijft staan.
    Er is vast wel iets moois in de omgeving dat je kunt bekijken.
    Misschien kun je een praatje maken met iemand op de camping om daar achter te komen..
    Ben benieuwd.

Een hele fijne dag morgen en geniet er van. groetjes ook van oom Cor,
    tante Hilda

• 27 Juni 2018 - 23:07

Anne :

Dank jullie wel voor de leuke reactie's, en ja Wiel kilometer wordt kilometervreters...
    En we zijn altijd, ikke als enige persoon, ben zelf altijd al in het meervoud toch? ;-)

Nou tante Hilda, we spreken altijd wel mensen op vele campings, en ja soms heb je wat nuttige informatie die je weer kan gebruiken.

• 27 Juni 2018 - 23:13

Anne :