"secret consultation" with Donald Trump! - Reisverslag uit Tawas City, Verenigde Staten van Anne - WaarBenJij.nu "secret consultation" with Donald Trump! - Reisverslag uit Tawas City, Verenigde Staten van Anne - WaarBenJij.nu

"secret consultation" with Donald Trump!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

09 Juli 2018 | Verenigde Staten, Tawas City

Maandag 9 juli, mooi zonnig weer van 18 tot ruim 32 graden, later in de middag lichte bewolking maar erg benauwd
Algoma (Ontario) - Au Sable (Michigan) Verenigde Staten van Amerika
12542,3 km - 13079,8 km = 537,5 km

De titel zegt het al, "secret consultation" with Donald Trump!
Aangezien we een geheime zakelijke verstandhouding hebben met de huidige president Donald Trump.
Pssst, niet door vertellen hoor! Hij staat namelijk ook in onze mailinglijst zal nooit reageren.
Kreeg vanochtend om zes uur telefoon, secret calling stond op het display!
Ojee, nu hebben we het gedaan!
Het gaat over die kalkoenen die best wel gratie verleend mogen worden (allemaal bedoelen we) en zouden wij nog wel met president Trump nog wel een babbeltje over hebben!

Morning Louis! How are? Fine, fine super holiday Donald!
I know that you enjoy your holiday, but the turkeys Louis!
Is that a problem?
I can give an answer by phone, please can we make a "secret consultation”?
Uh, uh, uh yes yes of course Donald.
Come to the borderline and I pick you up for special escort!
One, we us Donald!

En zo vertrokken we naar de grensplaats Sault Ste. Marie ruim 280 kilometer naar het zuiden.
Melden ons aan de grens, de nodige controles worden gedaan, maar de beambte wist niet dat we geheimoverleg hadden met “the president”!
De Ford SUV werd grondig gefotografeerd, allemaal camera’s die hun werk doen.
Moest mij dus melden bij de goede man, en vroeg mij diverse malen wat wij hier komen doen in de VS. Elke keer vertelde we “secret” sire!
Hij wordt het zat wist zich hier geen raad mee….
Gaan keurig naar binnen….
Foto van mijn gezicht, foto van onze vier vingers etc. etc.
Dan zegt hij, “do you pay cash of by cart”?
Uhhhh
Kijkt mij aan….
Ik zeg vervolgens “secret file sire”?
En kijkt in het systeem, wordt rood en verschiet zich.
Sorry mister but you are special guest for the president!
Your visa free off! Have a nice stay!
We mogen doorlopen, doorreis visum voor drie maanden ongelimiteerd! Hu, krijg nou wat dachten we nog.

Maar goed we vertrekken dan met onbekende bestemming, de navigatie wordt opeens overgenomen “secret operation” staat in het scherm.
We volgen de nodige instructie’s op, en komen op een onbekende plaats uit.
Daar staat de presidentiële wagen van Donald Trump, hij stapt uit loopt op onze Ford SUV af maakt de deur open.
How are Louis, follow me.
We volgen hem naar de plaats van bestemming, gaan naar binnen.
Alles staat op tafel, kan niet bedenken wat!
En dan begint het overleg!
Over het overleg mogen we geen enkele uitspraak doen, dus dan doen we dat ook dan maar niet.
Later dit jaar komt hij zelf met een verklaring! Wanneer? Weten we niet!

De dag is nagenoeg om en we rijden door naar onze bestemming die Donald Trump heeft aangegeven, en krijgen de nodige kortingen toegewezen en een speciale begeleiding naar onze plek.
Maken ons diner klaar, zetten de tent op nemen een douche!
Zeer verkwikkend was deze!
Belanden nog ff in onze Ford SUV om dit blog te schrijven!

Fijnen avond iedereen of ochtend!
Tot de volgde ronde maar weer!

• 10 Juli 2018 - 10:15

C.J.P.:

Anne-Lodewijk, wat een geweldige ontmoeting met die Trump. Het resultaat van dit bijzondere overleg kan bijna niet uitblijven. Maar met die goser van Trump weet je het natuurlijk nooit. Maar hij weet nu natuurlijk hoe Nederland toch de belangrijkste partner over zijn (wan)beleid denkt. Goed gedaan jongen. P.

• 10 Juli 2018 - 12:08

Anne :

Donald is een zeer aardige en vriendelijke man, hij bekijkt het alleen maar zakelijk want er moet geld verdiend worden aan de rest van de wereld is de conclusie.
    Hij lijkt ook wel een beetje op mijn eigen vader, vriendelijk!

• 10 Juli 2018 - 20:23

Marjo & Huug:

Mooi verhaal Lodewijk. Wij zijn (bijna) sprakeloos. Heb jr Trump nog aangesproken over een eventuele handelsoorlog? Nog fijne dagen. Hartelijke groet vanuit Oostenrijk Donau Narjo & Huug