Ford SUV had lol, doolhof en terug naar huis! - Reisverslag uit Mississauga, Canada van Anne - WaarBenJij.nu Ford SUV had lol, doolhof en terug naar huis! - Reisverslag uit Mississauga, Canada van Anne - WaarBenJij.nu

Ford SUV had lol, doolhof en terug naar huis!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

13 Juli 2018 | Canada, Mississauga

Vrijdag 13 juli, 24 graden nagenoeg onbewolkt
Milton - Pearson International Airport
14007,3 km - 14065 km = 57,7 km

Zo de reis zit er dan definitief op, zitten nu alleen in de Gate.
Wachten op de terug reis naar Nederland.
Het was een super fijne vacantie, ontzettend van genoten.
Vele mensen gesproken en met hun een moment van het leven kunnen en mogen delen!

Nu over de dag tot nu toe.
Vanochtend waren we om klokslag zes uur wakker.
We zijn eruit gegaan, en direct alles maar gaan pakken.
Wat een puinzooi! Moet dit allemaal mee?
Kwam tot de conclusie om toch maar wat weg te gooien om gewicht te besparen!

Rond kwart over zeven dachten we, laten we de Ford SUV maar alvast maar ff verplaatsen….
Verplaatsen?
Nou, mooi niet!
De Ford SUV zei tegen mij: “nu is het eens mijn beurt”!
Wat een lol had hij toch!
Wil gaan slapen ben een beetje erug moe van je geworden met al die ervaringen en kilometers. Pfffff zoveel heb ik nog nooit met één persoon gereden!
Maar vond het wel kicken!
Graag gedaan.

The jonge Canadezen, schoten ons te hulp. Belde met de Canadese wegenwacht en vijftig minuten later was de persoon.
Binnen tien minuten was het weer geregeld, moest wel ongeveer twintig minuten de Ford SUV stationair laten lopen.

Om tien uur, waren we helemaal klaar bepakt en gezakt vertrokken van de campground. Terug naar Pearson International airport.
Een grote doolhof, en hebben ruim twintig minuten extra rondjes gereden om de juiste afslag en afgeef punt te vinden.
De Ford SUV, bedankt mij nog ff!
Ik hem ook, was fijn!
Prima wagen!

Binnen tien minuten waren we door de controle heen, is wel wat anders als op Schiphol!
Kunnen ze nog wat van leren!

Graag wil ik, jullie allemaal bedanken voor alle leuke reactie’s in de app maar ook hier op mijn blog.
Super bedankt iedereen!
Hoop jullie allemaal weer veilig terug te zien in Nederland.
Terug naar mn eigen omgevingen van familie en lieve en beste vrienden.
Bedankt allemaal.!

Houdoe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Het leven is 1 groot feest! Geniet van het leven! Pluk bijna elke dag!

Actief sinds 10 Juni 2017
Verslag gelezen: 822
Totaal aantal bezoekers 14246

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2019 - 30 November 2019

With the finger in the air, New Zealand

20 Juni 2018 - 14 Juli 2018

Mijn avontuur 2018

24 Juni 2017 - 15 Juli 2017

Mijn ondekking naar The West of Canada

Landen bezocht: