Lange dag..... - Reisverslag uit Québec, Canada van Anne - WaarBenJij.nu Lange dag..... - Reisverslag uit Québec, Canada van Anne - WaarBenJij.nu

Lange dag.....

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

23 Juni 2018 | Canada, Québec

Zaterdag 23 juni, Bewolkt met regen en later zonnig met van 15 tot 25 graden
Algonquin Highlands - St. Vallier (Quebec)
5240,7 km - 6040,2 km = 799,5 km

Het is ondertussen avond om kwart over acht.
Het is hier helaas niet echt stil, maar behoorlijk levendig.
Een zwembad achter mij en het ruikt behoorlijk naar de bbq!
Het is een feest(je) hier op de camping dit is voor het bestaan van de stad Quebec (1534), dus iwe kunnen onze lol op met een party hier met muziek!
We gaan het meemaken.

Maar we gaan terug naar deze dag.
Afgelopen nacht prima geslapen alleen werden we rond de klok van vier uur wakker, dus de boel aan kant en rijden dan maar…
Hadden al iets bedacht wat we wilden gaan doen, en dat is toch nu richting Nova Scotia. Helaas is dat niet te rijden in een dag. Dus het worden kilometervreter dag en dat blijkt dan ook naar het eind resultaat van deze dag.

De lampen van de Ford SUV dwaalden door de zeer vroege ochtend en langzaam ontwaakte de mensen, en het werd behoorlijk levendig. De omgeving naar Ottawa was behoorlijk glooiend en was mooi, een beetje Denemarken voor mijn gevoel.
Via Ottawa, Montreal en Quebec zijn we rond half vier hier beland.

De tent weer overeind gezet, wat simpel gekookt gebakken eieren met tomaat en komkommer en brood was een waar genoegen om dit heerlijk op te kunnen eten!

Morgen gaan we verder, en willen kijken of we Nova Scotia kunnen halen.
We gaan het meemaken!