We zoeken onze weg.... - Reisverslag uit Huntsville, Canada van Anne - WaarBenJij.nu We zoeken onze weg.... - Reisverslag uit Huntsville, Canada van Anne - WaarBenJij.nu

We zoeken onze weg....

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

22 Juni 2018 | Canada, Huntsville

Vrijdag 22 juni, 24 graden zonnig met lichte bewolking
Milton Heights - Algonquin Highlands (Ontario)
4782,1 km - 5240,7 km = 458,6 km

Het is zes uur in de ochtend en we zijn klaar “wakker”, vannacht zeer rommelig geslapen!
Dit heeft te maken met de nodige uren in verschil (zes uur achteruit).
De eerste drie uurtjes was prima maar na een uur ’s nachts was het gedaan met de pret, wel lekker gelegen maar om zes uur waren we er helemaal klaar mee!

Gauw er uit, en de boel ingepakt….
*Uch! Grrrr je zult het maar hebben precies de laatste tentharing had er niet echt zin in! Na een ruim half uur(!) was het dan toch gelukt om deze haring te bevrijden van de Canadese grond!

We gaan dan eindelijk op pad, eerst naar Milton om boodschappen in te slaan en hopelijk kunnen we een prepaid kaart voor Canada/VS te scoren.
Maar wat de goede man ook probeerde…..
Geen aanmelding! Moet het maar elders proberen bij een andere Wallmarkt!
Dan geen prepaid dan maar, op goed geluk dan maar!

Eindelijk dan vertrokken dachten we, de tante Truus heeft een iets andere berekening gemaakt en belanden tachtig kilometer ten zuid westen van Milton!
Wordt een beetje heel erg boos, en dan begint er een lampje te branden. De jetllag is er het vervolg van.
Toch weten we weer de echte draad op te pakken en tante Truus doet het weer naar behoren!

Met een klein uitstapje naar Zwitserland(!), jaja om wel te verstaan naar Interlaken, weten we dan toch een plekje voor de nacht te vinden rond de klok van zes uur.
Staan alleen, en het wordt een nachtje in de SUV ;-)
Tot morgen maar weer!