Op weg naar de Niagara Falls! - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Anne - WaarBenJij.nu Op weg naar de Niagara Falls! - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Anne - WaarBenJij.nu

Op weg naar de Niagara Falls!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

10 Juli 2018 | Canada, Niagara Falls

Dinsdag 10 juli, mooi zonnig weer van 20 graden ’s nacht tot ruim 32 graden overdag
Au Sable - Niagara Falls (Ontario)
13079,8 km - 13737,7 km = 657,9 km

Het is vandaag een dag van vertrekken naar weer een nieuwe plek, na veel wikken en wegen is dit een plek wat best welk bekend is.
De Niagara Falls aan de Canadese zijden.

De crew van Donald heeft mij uitgezwaaid en ons succes gewenst van ons hele leven.
Prachtig is dat om dit te mogen horen.
Om kwart voor acht vertrokken dachten we, en kort daarna en hebben een plekje gevonden aan het prachtige meer Lake Huron.
Het water lag er mooi glad geschoren bij, nagenoeg geen enkel rimpeltje!

Een Amerikaanse vrouw kwam vragen wat we aan het doen waren, mevrouw; “we eten hier onze boterham”, “dat mag toch wel”?
Ofcourse can that, young men!
Eten het op ons gemaak heerlijk op, de bodem van de pot met pindakaas begint te eindigen….
We hebben nog onze hagelslag en dergelijke nog!

We vervolgen onze weg weer, maken nog twee keer een tussen stop. De supermarkt en bij de MC Donalds.

Veel valt er eigenlijk niet te vertellen over deze dag, want het was allemaal autobaan! Boring was it!
We worden moe en een beetje heel erug zat en belanden op een hele grote mega grote camping hier in de Nagara Falls.
Een hele grote familie camping en ook met een mega betaling!
Tikken ruim CAN $ 53,90! Ruim € 36,12, mijn hemel wat een bedrag zeg! En hier is dan ook nog een koning vanaf omdat we lid zijn van de ANWB.
Betalen dit.

En vertrekken dan naar onze (!) plek, wat is die waardeloos,, allerlei dingen waar wij niets mee kunnen. die wij niet eens kunnen gebruiken.
Maken ons diner, lopen wat rond en gaan dan huppakidee de tent-spullen opzoeken?
Nee, we slapen weer in de auto.

Welterusten!

• 11 Juli 2018 - 15:58

Wiel:

De tijd dringt gaat alweer snel voorbij maar de verslagen heb ik niet kunnen lezen. Dit is de eerste die ik kan openen. Gelukkig maar! Wens je nog fijne dagen.

• 12 Juli 2018 - 00:23

Anne :

Hoi Wiel, wat is dat jammer.
    Maar ben wel blij dat je deze alvast hebt kunnen lezen.
    Wij spreken elkaar ;-)