Twee dagen voor vertrek - Reisverslag uit Venray, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu Twee dagen voor vertrek - Reisverslag uit Venray, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu

Twee dagen voor vertrek

Door: Lodewijk

Blijf op de hoogte en volg Anne

22 Juni 2017 | Nederland, Venray

Dagen ben ik aan het aftellen en nu nog drie dagen te gaan.

De grote rugzak is ingepakt en staat nu klaar voor vertrek.
De kleine spullen voor de handbagage is na genoeg klaar, nog wat kleine dingen zoals paspoort e.d.

De spanning begint toch wel te komen, alles is zo onbekend....
Normaal staat de Peugeot klaar voor vertrek, maar staat nu doelloos te wachten voor een enkele reis richting Schiphol.

Morgen de eerste reis dag richting Schiphol, en verblijf in de buurt om vervolgens de nacht door te brengen bij familie.
Zaterdag ochtend word ik rond acht uur afgezet bij de trein in Weesp.

Wordt vervolgd

• 23 Juni 2017 - 15:24

Pa En Ma:

Wat leuk dat je deze reis gaat maken, wees voorzichtig en geef die beer maar geen kus ;-)