Einde reis inzicht, terugkeer begin punt - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Anne - WaarBenJij.nu Einde reis inzicht, terugkeer begin punt - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Anne - WaarBenJij.nu

Einde reis inzicht, terugkeer begin punt

Door: Lodewijk

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 Juli 2017 | Canada, Vancouver

Woensdag 12 juli,
Hope - Vancouver
Afstand 153,1 km

We liggen languit op bed, een beetje erg ontheemd en ook onwerkelijk waar we beland zijn.
Zitten nu in het mid-zuiden van de stad Vancouver, in een zeer net hotel. Dit is wel wat anders dan languit in de tent of de auto.
Die staat nu een betje doelloos en zielig te kijken…
Heeft zijn mannentje goed doorstaan op dit moment, en heeft mij tot nu toe 6049,3 kilometer verder weten te brengen in negentien dagen.

Goed we gaan terug naar heden morgen.
We werden in eerste instantie om zes uur wakker, maar we draaide ons nog eens een paar keer om.
Uit eindelijk er om half acht eruit.

Alles in de aller, aller laagste versnelling opruimen en inpakken!
Tsja, aan alles komt ook weer een einde!
We nuttigen tot twee keer tot een boterham met Amerikaanse pindakaas, want die pot moet wel leeg….

We gaan verder met inpakken, maar wat zien we daar aankomen….
Nee, nee, niet wat jullie denken van “de zwarte beer”, nee een camper met een geel kenteken!
*uhm, aha! Dat is leuk een Nederlands gepensioneerd Fries echtpaar die voor zes maanden totaal aan het rond tuffen zijn!
Het zijn bij elkaar geteld drie maal Nederlanders tijdens de gehele reis tot nu toe.
Ze vervolgen hun eigenweg weer, en wij blijven achter hier op de camping.
We nemen nog een heerlijke verfrissende douche en enkele schone kledij, en we zijn weer het heertje!

De laatste grote rit voor de boeg nog ongeveer een honderd drie en vijftig kilometer, en belanden rond de klok van vijf uur keurig bij het hotel.
We checken in, ruimen de boel in.
En gaan daarna rond zes naar de Chinees hier aan de overkant om daar een hapje te gaan eten.
Een boodschap er achteraan bij de plaatselijke supermarkt.

Enzo, belanden we met een grote plof op een heerlijk groot bed!
En gaan we lekker nagenieten van deze fantastische vacantie, morgen gaan we de stad eens verkennen.
Op naar morgen!