Op weg naar Canada - Reisverslag uit Sandpoint, Verenigde Staten van Anne - WaarBenJij.nu Op weg naar Canada - Reisverslag uit Sandpoint, Verenigde Staten van Anne - WaarBenJij.nu

Op weg naar Canada

Door: Lodewijk

Blijf op de hoogte en volg Anne

28 Juni 2017 | Verenigde Staten, Sandpoint

Camas (St. Washingthon) - Bayvieuw (St. Idaho)
Afstand 632,6 km

Het is avond zo rond de klok van bijna kwart voor tien, het regent en we staan in Bayvieuw (Farragut State park) dit is in de staat Idaho.

Vanochtend werden we rond zes uur wakker, goed geslapen maar had wel wat langer gekund….
We blijven nog ff liggen, werken het dagboek van gister ff bij, en dan is het zo half acht.
Wassen en aankleden, eten en dan….
We bedanken Heleen voor de gastvrijheid en vertrekken rond kwart over negen richting….. Spokane, dat sowiezo maar daarna weten we niet maar wel een idee!

Dus we volgen de autokaart en de navi (tante Truus) die twee werken goed, heel goed zelfs!

De wielen glijden over het asfalt….
Wegnummer veertien wordt gevolgd, en wat blijkt, de mooiste vergezichten langs de Columbia river.
Adembenemend is het allemaal, regelmatig ff stoppen lekker kijken en vastleggen op de gevoelige plaat!

We beginnen aardig wat kilometers te maken, heerlijk alles op de cruisecontrol.
Met mooi weer erbij wat willen we meer, niets toch?
Het is gewoon een rijk gevoel van binnen.

De tijd begint aardig te verstrijken en we naderen ons doel, althans…. als het lukt!
We rijden het Farragut State park in, en zijn opzoek naar een lekker plekje…
Yup, gevonden, eten en naar bed!
Welterusten…