Bliksem boezoek Niagara Fall en de cirkel is rond! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Anne - WaarBenJij.nu Bliksem boezoek Niagara Fall en de cirkel is rond! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Anne - WaarBenJij.nu

Bliksem boezoek Niagara Fall en de cirkel is rond!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

11 Juli 2018 | Canada, Toronto

Woensdag 11 juli, mooie zonnige dag tussen de 19 en 28 graden
Niagara Falls - Milton
13737,7 km - 13969,7 km = 232,0 km

Het is drie minuten over acht in de avond.
Zitten aan een picknick tafel….
Op de camping in Milton…..
Zucht!
Cry, cry, to be cry
Het is jammer dat het nagenoeg voorbij is met nog een volledig zelf te besteden voor morgen.

Vanochtend om zes uur wakker, spullen aan kant!
Hoppa, starten die Ford SUV motor 2.0 cilinder Ecoboost met 170 paardenkrachten!

We gaan direct zonder een boterham te eten naar de plek, zes en twintig jaar geleden waren we hier ook.
We genieten van de rust, niemand was bij de Niagara Falls.
Ff rond gelopen en de nodige foto kiekjes gemaakt, nog één keer naar de Stats kant….
Deden niet echt moeilijk dus doorrijden en binnen een half uur waren we weer terug in Canada en de Free Visacard ingeleverd!
Zo dat is er ff uit!

Blij en voldaan rijden we terug naar de camping eten ons ontbijt, nemen een douche…
En rijden dan weg…..
Op weg naar Fort Erie, tegen de grens van de Stats. Kijken zo over Lac Èrié naar Buffalo.
Zomaar heerlijk gezeten, en nagedacht over deze fantastische reis die we hebben gemaakt.
Bijzonder veel gezien, bijzonder veel mensen gesproken! Met hun velen verhalen! Super en geweldig.

Tussen de middag nog ff bij de MC Donalds gegeten, en super leuk zomaar iemand gesproken anderhalf uur lang!

Maar dan komt het moment terug naar Milton, en zoals het laatste stukje van de titel ook zeg: “De Cirkel is rond”

Terug op de camping in Milton werden we weer begroet, en wisten wie we waren.
De Ford SUV op een leuk plekje gezet, gaan een boterham eten, tent opzetten, douchen en naar bed!
Morgen dan ècht de laatste dag, wat we gaan doen….
Is voor mij ook een vraag….
Laten we het zien….