Dagtocht met Heleen en de kinderen - Reisverslag uit Camas, Verenigde Staten van Anne - WaarBenJij.nu Dagtocht met Heleen en de kinderen - Reisverslag uit Camas, Verenigde Staten van Anne - WaarBenJij.nu

Dagtocht met Heleen en de kinderen

Door: Lodewijk

Blijf op de hoogte en volg Anne

27 Juni 2017 | Verenigde Staten, Camas

Het is vandaag een nieuwe ronden, het was een beetje een korte nacht. Maar we hebben goed geslapen.

De dag komt zoals hij komt...
Heleen heeft het er maar druk mee, de vriendjes van zoon Jack zijn weer naar huis een daarvan wordt door ons afgezet bij zijn thuis.

Rond een uur vertrokken het vriendje van Jack thuis gebracht.
We rijden een stukje Highway en we komen als eerste bij Corbett is een hele lange waterval prachtige en mooi om te zien, alleen heel veel toerisme.
Vervolgens zijn we langs de Columbia River naar de Vista House at Crown Point geweest, prachtige vergezichten landinwaarts van de grote rivier de Columbia River.

We gaan terug richting huis en Jack brengen we naar zijn school, heeft een bijeenkomst voor zijn 10daagse school reis Japan(!), om zes uur zijn we terug.

Een goede kennis van de familie is hier ook samen met zoon, die hier een halfjaar zal verblijven voor stage, dus wordt er een heerlijke salade maaltijd gemaakt met kip.
Heel gezellig is dit, maar ook voor mijn Engels. Moet wel zeggen het gaat mij steeds beter af maar is wel heel vermoeiend af en toe moet Heleen mij ff bij springen bij enkele woorden keus.

Heleen geeft ff een voorstel, ff naar Portland te gaan bij nacht, zo gezegd zo gedaan.
Het was niet echt druk in het centrum, Heleen verteld het een en ander over de omgeving.
En we zijn om half elf weer terug.

Zo we gaan naar bed moe en voldaan!
Morgen gaan we weer verder, terug naar Canada, wordt iets heel bijzonders....

• 28 Juni 2017 - 16:18

M+P:

Lodewijk dit is toch wel een heel bijzondere ervaring. wie had gedacht toen je samen
    met Heleen in de klas op de Hommel in Venray zat, dat je ze nog eens in Amerika zou
    opzoeken. Heel bijzonder dat het nu na al die jaren, en nu in volwassenheid zo goed
    klikt. Wie had dit kunnen denken dat je na zoveel jaar, letterlijk en figuurlijk bij haar
    in de keuken in Amerika zou kijken. Nu maar weer verder op je grote reis, op naar de mooiste streken van Canada. We horen eigenlijk niets over het weer. Dit zal nu weer
    noordelijker en richting de bergen gaat wel wat kouder gaan worden. we horen dit
    nog wel. Veel plezier, pus op wanneer je met je tentje tussne de beren staat.
    Goede reis, en we horen van je.

Ma+ Pa.

• 28 Juni 2017 - 16:18

M+P:

nog wel. Veel plezier, pus op wanneer je met je tentje tussne de beren staat.
    Goede reis, en we horen van je.

Ma+ Pa.